Agenda 2024 – 2025

12 september :
Statutaire vergadering met overzicht van het voorbije werkjaar en bestuurs-verkiezing.
Vrije projectie (als er nog tijd over is).

26 september

Retrofilms.
Producties van 2010 of ouder, die deelgenomen hebben aan de clubwedstrijd van de Beverse Filmclub. Gewoon om er goesting in te krijgen met het oog op de wedstrijd van 25 januari 2025.

10 oktober
Eerste voorprojectie voor films die zullen deelnemen aan het komend festival/wedstrijd.
Als er nog tijd over blijft… vrije projectie of kennismaking met nieuwe producten op de markt, al dan niet meegebracht en gedemonstreerd door de leden.

24 oktober
Gebruik van sociale media om filmproducties te promoten.
Aansluitend vrije projectie.

31 oktober
Viering 50 jaar Beverse Filmclub

14 november
Tweede voorprojectie voor films die zullen deelnemen aan het komende festival/wedstrijd.

28 november
Geluid in de film. Keuze van de muziek. Volumeniveau van elk onderdeel van de geluidsband. Technische raadgevingen.

12 december
Derde voorprojectie voor films die zullen deelnemen aan het komende festival/wedstrijd, met bespreking.

26 december
Geen vergadering. Tweede kerstdag.

10 januari (vrijdag !)
Traditionele nieuwjaarsbijeenkomst met kaas en wijn. Projectie van de films die opgenomen zijn tijdens de jaarlijkse clubuitstap.

23 januari
Gastprojectie door een videoclub.